Subscribe:

Labels

Friday, February 24, 2012

Cara buat duit dengan RM20 SEGERA


MACAM MANA NAK BUAT DUIT DENGAN facebook??? SANGAT - SANGAT MUDAH..!!!

Cara utk menjana income sambil log in facebook:-

1)join sebagai ahli dgn bayaran RM20 sebagai pendaftaran seumur hidup

Mempromosikan link referrel anda kpd rakan – rakan di facebook anda dan fan pages artis yg banyak liker ( saya akan guide anda teknik-teknik copy & paste yg berkesan utk anda dptkan downline –sistem “JGN CARI ORG, BIAR 0RANG CARI KITA”

keberkesanan teknik ini >>> Pagi – pagi saya bangun tidur… on fb, ada 7-8 MSG kat inbox di facebook saya, interested dgn peluang ini & nak tahu lebih lanjut.. semuanya “ORG YG CARI SAYA..!!”- senang kan??

-TERBUKTI!!! Dgn teknik yg saya praktikkan dah ramai downline saya yg join hari pertama, keesokkannya dah pun pulang modal . Dan hari berikutnya telah menjana keuntungan!!

3)duplikasikan apa yg anda buat kpd downline anda pula. ( pass button @ teknik fotostat ) – apa yg anda belajar dari saya, anda hanya copy paste je utk partner anda.
>>> MUDAH, JIMAT & SANGAT – SANGAT BERBALOI..!!! <<<

Semuanya sudah tersedia. Anda buat ikut system je.

Modal cuma RM20..Sekali seumur hidup! awk akn dpt lebih dr itu.. kalau awk join bawah saya bermakna awk perlu bayar pd saya, lps akaun awk dh aktif, awk pula promote mcm saya.. ,sesiapa yg join bawah awk pula akn bayar RM20 pd awak... mudah kan? sorg join, maka awk dh dpt balik modal.. mustahil dlm bnyak2 fans pages or fb kawan2 awk copy paste, sorg pon x join betul x? tentu ada yg berminat kan? jd jgn risau.. modal yg murah ni mmbuatkn org tertarik utk join dan x berat utk mmbayar.. apalagi kalau ramai org join bawah awk kan?

Setiap downline saya yg dah membuat pembayaran, saya akn sentiasa bantu mereka jika mereka memerlukan pertolongan. Ada satu tips RAHSIA yg saya ingin kongsi kepada awk, iaitu bagaimankah begitu kerap sekali org minta saya PM di page saya dan bagaimanakah mendapatkan downline seramai mungkin.. nak tau? apa lagi? jdlah downline saya yg aktif.. buat pembayaran segera, supaya dapat saya bantu awk jd seperti saya!


P.E.R.H.A.T.I.A.N!! KALAU NAK MENDAFTAR, PASTIKAN USERNAME ANDA ADALAH SATU PATAH PERKATAAN SAHAJA!. BUKAN DUA!! ( rapatkan username)

Contohnya:

Myzaa Cute <--- SALAH
MyzaaCute <--- BETUL

Amir 24 <---SALAH
Amir24 <--- BETUL
setelah mendaftar di link RM20 SEGERA . Untuk mengakifkan penyertaan anda ke Program Reseller RM20segera.com,
sila ikuti langkah-langkah di bawah:

Langkah 1

Masukkan bayaran RM20 ke akaun penaja anda seperti di bawah:
Bank: maybank
No Akaun: 1580-8832-8899
Username: xcv20
Nama: wan muhammad arshad bin wan salleh
Email: email_aku90@yahoo.com
No. Tel: 014-5156073
Jumlah: RM20

Langkah 2

Hantar SMS pengesahan kepada penaja anda
RM20Segera>username-anda>Bank>Jumlah Bayaran>Tarikh>Masa
SMS ke 014-5156073

kepada yg bakal CALL @ SMS cuma nak tanya soalan seperti dibawah ni, minta maaf, saya tak minat. THIS OPPORTUNITY I$ TO SHOW U HOW, NOT TO TELL...
~ini betul ke dapat duit ( kalau tak dapat takkan saya nak ada statement bank? )
~ini HALAL ke? ( saya cari makan utk keluarga, saya dah pastikan ke"BERSIH"annya terlebih dahulu)
~kene jual barang ke? ( ini biz e-learning, produk hanya boleh dilihat tak boleh disentuh.. perjualan berlaku secara automatik bila kita sah berdaftar sebagai ahli )
~ini kene cari orang ke? ( saya paling tak suka cari org, jumpa org.. so, kita guna sistem org cari kita )
~dan berbagai lagi soalan yg sewaktu dgnnya...

1 comments:

ann dhaniah said...

Hi boleh guide saya tak? saya dah join seminggu tp tak de yg berminat. How ?

Post a Comment